By osiągnąć mądrość musisz być naiwny, jak bawiące się dzieci,

one rozumieją więcej niż Ci się wydaje.

Dziś miałem okazję uczestniczyć w fascynującym teście dotyczącym preferencji zawodowych w ramach projektu europejskiego „Szybszy i pewniejszy start”. Okazało się, że moje predyspozycje ukierunkowują mnie ku roli Społecznika Realisty, a jednocześnie Badacza Artysty. Ciekawe zestawienie, które zdaje się być odzwierciedleniem różnorodności moich zainteresowań i umiejętności.

Analizując wyniki, zastanawiam się, czy rzeczywiście kieruję się społecznymi wartościami i realizmem w podejmowaniu decyzji, czy może bardziej fascynują mnie kreatywne aspekty życia. Jedno jest pewne – przedstawione mi zawody jako te, w których mogę odnaleźć spełnienie, budzą moje zainteresowanie i skłaniają do refleksji nad przyszłym kierunkiem zawodowym.

Ogłoszenia parafialne...

Księga gości to nie miejsce na krypto-reklamę stron niczym nie związanych z blogowaniem.


Dopisek po chwili

Brak mi seksu!! Pomocy!! ;)

Komentarze

Popularne posty