niedziela, 30 maja 2004

Wszechświat czeka na Ciebie

lecz nie myśl, że jesteś wybrany; jeśli tak jest - skalała Cię przeciętność.


Będąc częścią tego świata nie jestem kimś wybranym czy za nadto szczególnym. Jako jeden z trybików wielkiej machiny nie jestem też nikim. Jestem sobą. Gdy zakończę swoje życie na ziemi machina się nie zawali. Trybik zostanie zastąpiony innym trybikiem. Ja jednak będę miał satysfakcję z tego, że wypełniłem całkowicie swoją rolę i spełniałem się jako trybik zwany bastkiem. Żyję aby być szczęśliwym... lub jestem szczęśliwy, że żyję.
Czy Ty też wiesz po co żyjesz na świecie?

Jeśli tak to jesteś szczęśliwy… jeśli nie to najwyższy czas uświadomić sobie jaka jest Twoja rola na ziemi.
Jak to zrobić?
Rób to co przynosi ci satysfakcje, zadowolenie i co za tym idzie… szczęście.

**************************************

Muzyka to przestrzeń pomiędzy dźwiękami. Claude Debussy

Słucham nowej płyty ATB „No Silence” i rozpływam się jak lody Magnum… Delikatne zestawienie fal morza, śpiewy ptaków, muzyki relaksacyjnej i bardzo delikatny trance o neutralnym tempie BPM (120)... mmmmmmm odpływam.... relaks.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...