Wszechświat czeka na Ciebie

lecz nie myśl, że jesteś wybrany; jeśli tak jest - skalała Cię przeciętność.


Jestem częścią tego wielkiego świata, nie jako ktoś wyjątkowy czy nadzwyczajny, lecz jako jeden z trybików w olbrzymiej maszynie. Moja rola nie jest wyjątkowa, ale również nie jest bez znaczenia. Jestem sobą. Kiedy moje życie dobiegnie końca, maszyna nie zawali się. Mój trybik zostanie zastąpiony przez inny. Jednak będę miał satysfakcję, że wypełniałem swoją rolę jako trybik zwany "bastkiem". Żyję po to, by być szczęśliwym... lub jestem szczęśliwy, że żyję.

A Ty? Wiesz, po co żyjesz na tym świecie?

Jeśli tak, to jesteś szczęśliwy. Jeśli nie, najwyższy czas uświadomić sobie, jaka jest Twoja rola na ziemi.

Jak to zrobić?

Rób to, co przynosi Ci satysfakcję, zadowolenie i co za tym idzie... szczęście.


"Muzyka to przestrzeń pomiędzy dźwiękami." – Claude Debussy

Dziś słucham nowej płyty ATB "No Silence" i rozpływam się jak lody Magnum... Delikatne zestawienie dźwięków morza, śpiewów ptaków, muzyki relaksacyjnej i bardzo delikatnego trance'u o neutralnym tempie BPM (120)... mmmmmmm, odpływam... relaks.


Komentarze

Popularne posty