niedziela, 9 maja 2004

Koniec końca

[cenzura]
www.chmurkowo.pl
... byłem w szampańskim humorze i w takim go pożegnałem… życie jest zbyt krótkie na sentymenty, jeśli nawet sytuacje tego wymagają.
Teraz czuję się jak by mi odcięto wielką kulę u nogi, która ciążyła ostatnio niemiłosiernie mocno.

*** (przecież znasz wszystkie moje chwyty)
...ty znasz moje chwyty, ja znam twoje,
marnujemy czas.
Roger Vailland
przecież znasz wszystkie moje chwyty
życie moje
wiesz kiedy będe drapał krzyczał i rzucał się
znasz upór moich zmagań
i drętwe pozbawione smaku i czucia wyczerpanie
wtedy zatruwasz mój sen majakami
aby uniemożliwić mi jakikolwiek azyl
znam twoje słodycze
które przyjmuję ze skwapliwą wdzięcznością
i po których szarpią mnie torsje
przywykłem do twoich okrucieństw
nauczyłem się śmiać z własnego trupa
(znasz dobrze ten mój ostatni chwyt)
znudziliśmy się sobie życie moje
mój wrogu

cóż kiedy wkręciłeś iskry bólu w moje szczęki
aby utrudnić mi ziewanie
1957 Bursa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...