Głupie pytania przy muzyczce

Kwietniowa Lista Przebojów

1. Dzioło - "Zamyślone Głowy"
2. IRA - "Ikar"
3. Ania Dąbrowska - "Tego Chciałam"
4. Chylińska - "Winna"
5. Cypress Hill - "What's Your Number"
6. Łzy - "Trochę Wspomnień, Tamtych Dni"
7. Groove Coverage - "Poison"
8. LMC vs. U2 - "Take Me To The Clouds Above"
9. Evanescence - "My Immortal"
10. Piasek - "Jedna Na Milion"
11. Limp Bizkit - "Behind Blue Eyes"
12. The Black Eyed Peas - "Shut Up"
13. Jamelia - "Superstar"
14. Gigi D'Agostino - "Silence"
15. Westlife - "Mandy"
16. Łzy - "Julia, Tak Na Imię Mam"
17. Victoria Beckham and 50 Cent - "I Wish"
18. Kylie Minogue - "Red Blooded Woman"
19. Sugababes - "Too Lost In You"
20. Sistars - "Freedom"

PS.
Czy normalne jest unikanie miłości innej osoby tylko dlatego, że jestem przekonany, że to blef... a tej osobie tylko wydaje się, że mnie kocha? Jam jest bastek niepoprawny.... mnie się nie kocha miłością wyłożoną na stół!

...i jeszcze mi się coś przypomniało:
Na ścianie wiszą dwa obrazy...
Na jednym niewiasta w ciąży a na drugim spalony chleb...
Jaki można nadać wspólny tytuł tym obrazom?

Bredzę... bleeeeee

Komentarze

Popularne posty