piątek, 2 kwietnia 2004

Głupie pytania przy muzyczce

Kwietniowa Lista Przebojów bastka
1 Dzioło "Zamyślone Głowy"
2 IRA "Ikar"
3 Ania Dąbrowska "Tego Chciałam"
4 Chylińska "Winna"
5 Cypress Hill "What's Your Number"
6 Łzy "Trochę Wspomnień, Tamtych Dni"
7 Groove Coverage "Poison"
8 LMC vs. U2 "Take Me To The Clouds Above"
9 Evanescence "My immortal"
10 Piasek "Jedna Na Milion"
11 Limp Bizkit "Behind blue eyes"
12 The Black Eyed Peas "Shut Up"
13 Jamelia "Superstar"
14 Gigi D'agostino "Silence"
15 Westlife "Mandy"
16 Łzy "Julia, tak na imię mam"
17 Victoria Beckham and 50 Cent "I Wish"
18 Kylie Minogue "Red Blooded Woman"
19 Sugababes "Too Lost In You"
20 Sistars "Freedom"

PS.
Czy normalne jest unikanie miłości innej osoby tylko dla tego, że jestem przekonany, że to blef... a tej osobie tylko się tak zdaje, że mnie kocha?
Jam jest bastek niepoprawny.... mnie się nie kocha miłością wyłożoną na stół!

...i jeszcze mi się coś przypomniało:
Na ścianie wiszą dwa obrazy...
Na jednym niewiasta w ciąży a na drugim spalony chleb...
Jaki można nadać wspólny tytuł tym obrazom ?

bredzę... hbleeeeee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...