czwartek, 29 kwietnia 2004

Cieszyn po raz trzeci

Schemat ten sam co przy ostatniej wizycie w Teskim Tesinie.
www.wiocha.pl
Moją uwagę jednak przykuły dwie polskie blondynki podczas pobierania kasy z bankomatu…
Otóż…
Pierwsza z nich na zapach świeżo koszonej trawy wymruczała z pełną powagą
-mmmm jak ja lubię ten zapach palonej trawy…
na to druga w momencie gdy bankomat liczył kasę stwierdziła z nie mniejszą powagą
-mmmm a ja znowu uwielbiam ten dźwięk drukowanych pieniędzy…

Co do jednego nie mam wątpliwości…
Kolor włosów w tym przypadku to nie przypadek ;)
Czy musiałem informować z początku, że to anegdotka to tylko żart? 

P.S.
Po czeskiej stronie przejścia granicznego już powiewają europejskie flagi i istnieje już tablica UE,....a u nas? Jak zawsze spóźnieni.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...