Gumki

Sen
technologie.gazeta.pl
Siedzę z rodzina na ogrodzie… piękny słoneczny dzionek… nagle punkt 12:00… zaczyna się zaćmienie
słońca… Ciemno wszędzie… spoglądam w stronę słońca i widzę jak to coś, co przykrywało słońce kieruje się w moja stronę…. Coraz niżej… niżej i… spadło… była to prezerwatywa… deszcz! Prezerwatyw! … szybciutko je zbierałem z ziemi. ;)

Qrcze… wszędzie szukałem i nie udało mi się znaleźć sennej symboliki gumki… dosłownie brak. Czyli cio? Ludzikom się gumki nie śnią?

Czas spać – jutro wyprawa do Czech…. Ciekawe czy się obudzę - do skutku... ;)

Komentarze

  1. A może trzeba zrobić zapasik,
    bo będą przejściowe kłopoty
    z zaopatrzeniem
    i GÓRA ostrzega
    ;-p

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Czech mi uciekasz??? I juz spisz? Buuu :( A gumki... nio cioz nie przypominam sobie zeby mi sie snily...O Qr..a jestem normalna :( ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh, ty porządkowiczu skubany;))) Jedziesz do Czech? To ja będę tęsknił;)))

    gadu gadu mi trupem padło:(

    Całuski przekazuję tedy drogą niewerbalną i mykam do nauki...

    Sprzątaj, chroniony przez Matkę Boską pedalską i... Oj, cuś bluźnię. Moje barany apostolskie się łodzywają. Całuś raz jeszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm mysle, iż sen o prezerwatywach spadajacych z nieba podczas zacmienia slonca oznacza... to, że marzysz o seksie na lonie natury.. w sloneczny dzien lub tez w nocy.. jednak nie mozesz sie zdecydowac, co obrazuje wlasnie zacmienie slonca. Jednoczesnie slonce moze wyrazac twoj stosunek do seksu - jest dla ciebie swiatlem posrod mroków codziennego życia...
    Fakt, iz prezerwatywy spadły z niebia, moze przepowiadac nagly niespodziewany spontaniczny seks.
    Tako rzecze Frojd ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. albo nagły przypływ dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty