Moją rozmowę z Naiwną...

Agnieszka Osiecka www.infotuba.pl
Moją rozmowę z Naiwną (ocenzurowano) zakończę ostrzeżeniem dla innych, słowami Agnieszki Osieckiej...

Przyjaciele moi i moje przyjaciółki! Nie odkładajcie na później ani piosenek, ani egzaminów, ani dentysty, a
przede wszystkim nie odkładajcie na później miłości. Nie mówcie jej "przyjdź jutro, przyjdź pojutrze, dziś nie mam dla ciebie czasu". Bo może się zdarzyć, że otworzysz drzwi, a tam stoi zziębnięta staruszka i mówi: "Przepraszam, musiałam pomylić adres..."
I pstryk, iskierka zgaśnie.

Komentarze

  1. A ty smutaku ogóraku:)))
    Uszkowie do góry;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm...
    Ja sobie postanowiłem że muszę wpierw znaleźć pracę, własne mieszkanie i dopiero wtedy przyjdzie czas na poszukiwanie miłości.
    A Ty teraz burzysz mą filozofię.
    Co zrobic...?

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda to prawda

    Iskierka zgasła

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo poetyckie to wszystko. A może należałoby przesłanie realizować, jak radzisz...Pomyślę nad tym:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty