niedziela, 7 marca 2004

Nuda z nudów



--15:30--
Dziś niedziela 7 marca….. muszę wpisać w terminarz na czerwono, „Dzień nudny jak flaki z olejem”, wpisać chodź by po to, żeby kartka tego dnia nie została pusta.

--18:30--
Nikt nie dzwoni…. Zero sms-ów….. odwiedzin.
Jedni coś gotują inni uczą się pilnie do jutrzejszego dnia, jeszcze inni nie mają ochoty dziś na nic….. a ja? Też….. zero zajęcia. Nawet w necie za bardzo nie chce mi się grzebać.
Pociesza mnie fakt, że jutro będzie poniedziałek. Zawsze to już jakieś zajęcie człowiek znajdzie….. może pochodzę po sklepach…. Może zrobię wiosenny remanent w szafie, która przez tą zimę z deczka zubożała. O! ….i wypiorę kurtkę bo stwierdziłem, że aż wstyd! …rękawy takie dobyczone.
Poza tym podobno jutro jest jakieś święto …czy coś, …w TV słyszałem ;)
 to wszystko na dzisiaj. Idę leniuchować…:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...